24.01.2023

Sklep internetowy – jakie opcje wysyłki oferować klientom?

W związku z rozwijającym się rynkiem sklepów internetowych kurierzy mają przez cały czas ręce pełne roboty. Sprzedawcy mogą korzystać z różnych opcji wysyłek zamówień do klientów. Które z nich są warte uwagi i gdzie szukać informacji?

Kurierzy – jak zamówić ich do odbioru paczek?

Bardzo dużo informacji na temat wysyłek zarówno indywidualnych, jak i firmowych da się znaleźć na stronie internetowej https://inpost.pl/wysylam. Mali i średni przedsiębiorcy mogą korzystać np. z Managera Paczek. Najpierw trzeba założyć tam swoje konto, a następnie otrzymuje się dostęp do wielu możliwości nadawania przesyłek. Paczki mogą odbierać kurierzy, ale sprzedawca jest też w stanie wysyłać je sam. Jak to działa?

Wszystko zaczyna się w sekcji Wyślij przesyłki. To właśnie tam sprzedawca określa, czy potrzebuje nadać jedną, czy wiele paczek. Następnie musi utworzyć zlecenie odbioru przez kuriera i uzupełnić wszelkie potrzebne dane. Później system generuje etykiety wysyłkowe do wydrukowania i umieszczenia na paczkach. Przy zamawianiu kuriera sprzedawca musi ustalić punkt odbioru. Może to być jego dom czy magazyn – w zależności od tego, gdzie przechowuje towar. Kurierzy mogą doręczać takie paczki zarówno do automatów Paczkomat®, jak i do mieszkań klientów sklepu.

Oferty wysyłek dla firm – co warto wiedzieć?

Przedsiębiorcy mogą skorzystać z różnorodnych pakietów biznesowych firmy InPost. Dzięki temu są w stanie uzyskać tańsze wysyłki, a także umożliwić swoim konsumentom szybkie zwroty z wykorzystaniem maszyn Paczkomat. Firma InPost zajmuje się indywidualnymi wycenami pakietów biznesowych dla mniejszych i większych przedsiębiorstw.

Oferta może gwarantować to, że kurierzy będą odbierać wszystkie paczki z magazynu sklepu. Dodatkowo sprzedawca oraz klient mogą śledzić status każdego zamówienia. Ponadto w usługach biznesowych oferowanych przez InPost znajduje się opcja załatwiania spraw urzędowych z wykorzystaniem skrytek Paczkomat. Klienci mogą otrzymywać swoje zamówienia w weekendy, a sprzedawca jest w stanie połączyć procesy sprzedażowe z obsługą kurierską w taki sposób, aby paczki same pojawiały się w systemie.

Obsługa logistyczna sklepu internetowego

Firmy zajmujące się e-commerce chętnie korzystają z usługi InPost Fulfillment. Oznacza to kompleksową obsługę logistyczną zamówień od ich przygotowania do wysyłki, aż po dostarczenie do rąk klienta. Polega to na tym, że systemy sprzedawcy i firmy logistycznej łączą się, aby pracownicy magazynu mieli dostęp do wszystkich składanych zamówień. Następnie zajmują się ich pakowaniem, a kurierzy przejmują gotowe paczki i dostarczają tak, jak zażyczył sobie tego konsument. To ogromne ułatwienie szczególnie dla dużych biznesów, które mają sporo zamówień każdego dnia.

Warto oferować swoim klientom różnorodne formy dostaw – do automatów Paczkomat oraz pod wskazany adres. Dzięki korzystaniu z ofert dla firm da się obniżać koszty doręczeń, co mocno przyciąga konsumentów do konkretnego sklepu i pozwala zwiększyć sprzedaż.

 

(artykuł sponsorowany) 

Grafika: freepik.com


udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*
 
 
Sponsor pogody
Pogoda
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowych wiadomościach w serwisie podaj nam swój e-mail.

Kursy walut
04.25.2024 Kupno Sprzedaż
EUR 0.00% 4.4889 4.5795
USD 0.00% 4.1175 4.2007
GBP 0.00% 5.1508 5.2548
CHF 0.00% 4.5999 4.6929
23.04.2024

Toyota RAV4

Dodaj nowe ogoszenie