19.08.2016

Internet za darmo, szybki i szybko

Ostatnio w mieście pojawił się ogromny baner reklamujący rzekomo całkowicie darmowy internet jednej z firm telekomunikacyjnych działających na suwalskim rynku. Postanowiliśmy to sprawdzić u źródła. Zadaliśmy kilka pytań Panu Jarosławowi Gryza, właścicielowi salonów firmy Netia w Polsce.

Oferują Państwo Internet za 0 zł . Na czym polega ta promocja i czy faktycznie to nic nie kosztuje ?

JG – Tak, oferujemy internet stacjonarny bez opłat miesięcznych na zawsze. Oznacza to, że za dostęp do internetu nie trzeba nic płacić. Godny podkreślenia jest fakt, iż jest to oferta bez zobowiązań. Czyli decydując się na nasza ofertę, nie musimy podpisywać żadnej umowy lojalnościowej. Oczywiście od oferty możemy zawsze odstąpić, np. gry internet dostarczany przez nas nie będzie spełniał Państwa oczekiwań. W efekcie dostajemy ofertę, z której klienci mogą korzystać bez obaw o dodatkowe koszty, mogą sprawdzić internet od Netii, jego prędkość czy pingi. Ponadto osoby, które posiadają już internet u konkurencji i są z niego niezadowolone, również bez żadnych zobowiązań ten internet mogą sprawdzić.

Do kogo jest skierowana ta oferta? Jakie warunki trzeba spełniać, aby z niej skorzystać ?

JG – Z ofert może skorzystać każdy, kto jest w zasięgu naszej sieci. W tej chwili obsługujemy praktycznie wszystkie osiedla blokowe w Suwałkach.

Czy ta oferta faktycznie jest za darmo, czy po pewnym czasie są naliczane dodatkowe koszty? I po drugie – co potencjalny klient otrzymuje od Was za darmo?

JG – Oferta jest rzeczywiście za darmo, jeżeli decydujemy się na internet bez routera WiFi. Wtedy nie są pobierane żadne opłaty miesięczne za usługę internetową. To nie jest bezpłatna oferta jedynie na miesiąc czy dwa. Obecnym standardem na rynku jest, że daje się jakiś gratis na krótki czas. W naszej ofercie klienci mogą korzystać z internetu stacjonarnego bez żadnych ograniczeń czasowych. To od naszego klienta zależy, jak długo będzie chciał z niej korzystać. Natomiast należy pamiętać, że oferta nie obejmuje sprzętu. Jeżeli zdecydujemy się na opcję z routerem, to w takim przypadku od czwartego miesiąca pobierana jest opłata w wysokości 10 zł. Głównie  skupiamy się na klientach z własnym sprzętem. Jeżeli klient podsiada własny router -przy okazji zaznaczamy, że jego kupno jest niewielkim kosztem i sporo ludzi ma taki sprzęt - to w ofercie bez routera internet przez cały czas jest faktycznie za darmo.

Jaka prędkość internetu otrzymujemy w ramach Waszej oferty?

JG – Przez pierwsze pełne trzy miesiące prędkość maksymalna wynosi 100 mb/s . Takie parametry powinny sprostać oczekiwaniom wszystkich użytkowników. Natomiast z czwartym miesiącem ta prędkość jest niższa, ale pamiętajmy, że ten internet jest cały czas za darmo.  

 Czy oferowana prędkość wystarczy do swobodnego korzystania z internetu ?

JG – Internet o prędkości do 100 Mb/s wystarczy właściwie do wszystkiego. W tej chwili standardem rynkowym jest szybkość rzędu 20-50 Mb/s . Pozwalamy zatem klientom na sprawdzenie internetu z najwyższą prędkością. Chcemy pokazać, że nasza sieć stoi naprawdę na wysokim poziomie i potencjalni klienci na pewno się nie zawiodą.

Co się stanie, jeżeli po upływie trzech miesięcy nie rozliczę się z Netią? Automatycznie zawierana jest jakaś umowa?

JG – Nie, nie stosujemy żadnych automatycznych mechanizmów, które przedłużają czy podpisują umowę. Jeżeli ktoś po upływie trzech miesięcy nie zrezygnuje z usługi i będzie to wariant bez dodatkowego sprzętu, to taka osoba cały czas objęta jest gotowością do świadczenia usług, natomiast nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Jak długo można jeszcze korzystać z Waszej oferty? Do kiedy obowiązuje promocja?

JG – Akcja na pewno będzie trwała do końca sierpnia. Zachęcam do tego, aby tę ofertę w tym czasie sprawdzić.

Gdzie osoby zainteresowane mogą otrzymać szczegółowe informację ?

JG – Oczywiście zapraszamy serdecznie do naszego salonu Netii przy ulicy Witosa 4a, wejście znajduje się od strony ulicy 1000-lecia Litwy, tam koleżanki chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania i wątpliwości. W godzinach pracy salonu zapraszamy też do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 531 763 763 .

Jeżeli zdecyduję się na skorzystanie z Waszej oferty, to po jakim czasie będę mógł się cieszyć darmowym internetem w swoim domu ?

JG – Instalacja jest bardzo szybka i w zasadzie bezproblemowa. Podstawowym warunkiem jest to, abyśmy byli objęci zasięgiem naszej sieci. Jeżeli ten warunek będzie spełniony, to zamawiając ofertę dzisiaj, najpóźniej za dwa jutro będziemy mogli cieszyć się bezpłatnym internetem. Możemy powiedzieć, że to kwestia kilku godzin, bo takie są procedury i zasady w naszej firmie. 

udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*