Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) Wójt Gminy Rutka-Tartak przedstawia Radzie Gminy Rutka-Tartak Raport o stanie Gminy Rutka-Tartak za rok 2022 .
W debacie nad Raportem gÅ‚os zabierajÄ… radni oraz mieszkaÅ„cy Gminy. Każdy, kto chciaÅ‚by zabrać gÅ‚os w debacie, zobowiÄ…zany jest do zÅ‚ożenia pisemnego zgÅ‚oszenia (wzór zgÅ‚oszenia poniżej), popartego podpisami co najmniej 20 osób do PrzewodniczÄ…cego Rady Gminy Rutka-Tartak najpóźniej w dniu poprzedzajÄ…cym dzieÅ„, na który zwoÅ‚ana jest sesja.
Sesja Rady Gminy Rutka-Tartak, na której bÄ™dzie przedstawiony Raport o stanie Gminy Rutka-Tartak za 2022 rok odbÄ™dzie siÄ™ 26 maja 2023 r. o godz. 10.00 w UrzÄ™dzie Gminy w Rutce-Tartak ul. 3 Maja 13.
Zgłoszenia do debaty będą przyjmowane do dnia 25 maja 2023 r. do godz. 15.30 w Urzędzie Gminy w Rutce-Tartak.
W debacie nad raportem o stanie gminy radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.
Liczba mieszkaÅ„ców mogÄ…cych zabrać gÅ‚os w debacie wynosi 15.
Dokumenty do pobrania:








