15.09.2022

Podlasie wyróżnione w innowacyjnej kampanii Poland Soul Travel w Austrii i Szwajcarii

Region Podlasia i Suwalszczyzny został częścią kampanii Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej promującej turystykę slow w naszym kraju. Odbiorcami „Poland Soul Travel” są Austriacy i Szwajcarzy, którzy mają okazję przekonać się o pięknie tego zakątka Polski i dowiedzieć się więcej o jego walorach turystycznych.

Kampania Poland Soul Travel, która wystartowała w marcu, poza Podlasiem, podkreśla przyrodnicze i kulturowe skarby również innych regionów: Beskidu Niskiego, Sudetów, Kaszub i Górnego Śląska. Przewodnikami po każdym z nich są gospodarze wybranych gospodarstw agroturystycznych, którzy z zaangażowaniem i wiedzą opowiadają o swojej okolicy.

- Turystyka w stylu slow stała się w ostatnim czasie dużym trendem. Zmęczenie życiem na pełnych obrotach sprawia, że ludzie chcą odpocząć w miejscach cichych, spokojnych, pośród natury. Kampania Poland Soul Travel ma pokazać, że Podlasie również są miejscem, w którym można się zresetować, a przy tym - podziwiać piękno tutejszej natury - mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.

Poland Soul Travel wyróżnia Podlasie i Suwalszczyznę jako miejsce z niezwykłą przyrodą, idealnymi warunkami do uprawiania sportów, wyjątkową historią, niespotykanymi nigdzie indziej zabytkami, pysznym jedzeniem i uroczymi pensjonatami tworzonymi z miłością, zwłaszcza gospodarstwami agroturystycznymi. Kampania oferuje specjalne trasy zwiedzania wraz z opisami miejsc i zaleceniami dotyczącymi aktywności w wybranych regionach. Prezentuje historię przewodnika wyspecjalizowanego w wycieczkach w najdziksze miejsca regionu, a także przybliża takie miejsca, jak Biebrzański Park Narodowy, tatarskie meczety w Kruszynianach i Bohonikach, czy miasteczko Supraśl. Poland Soul Travel pokazuje też Austriakom i Szwajcarom kulturę i kuchnię podlaską, a także zachęca do aktywności, podsuwając pomysły m.in. na wycieczki rowerowe wokół jeziora Wigry, przejażdżki konne na terenie Puszczy Augustowskiej czy wyprawy kajakowe na Biebrzy i Czarnej Hańczy.

Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowany landing page www.polandsoultravel.com oraz media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) i kampanie digitalowe. Do tej pory dotarła ona do ponad miliona użytkowników. Punktem zwieńczającym projekt są wizyty dziennikarzy i blogerów podróżniczych z Austrii i Szwajcarii w gospodarstwach agroturystycznych w kolejnych regionach. Projekt potrwa do końca tego roku.

Za realizację kampanii odpowiada Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Wiedniu pod przewodnictwem dyrektora Marcina Płachno. Współautorem koncepcji i jej kuratorem jest Krzysztof Żwirski, koordynacją projektu zajęła się Agnieszka Kiewicz. Za media społecznościowe i działania Public Relations odpowiada agencja Olive Media, a za kampanię digitalową Orange Juice.

Pozytywny odbiór kampanii sprawił, że pomysłodawcy projektu zdecydowali się na jego kontynuację. W 2023 roku “Poland Soul Travel” zaprezentuje mieszkańcom Austrii i Szwajcarii kolejne magiczne miejsca Polski - kraju z duszą.

udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*
 
 
Sponsor pogody
Pogoda
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowych wiadomościach w serwisie podaj nam swój e-mail.

Kursy walut
04.24.2024 Kupno Sprzedaż
EUR 0.00% 4.4889 4.5795
USD 0.00% 4.1175 4.2007
GBP 0.00% 5.1508 5.2548
CHF 0.00% 4.5999 4.6929
23.04.2024

Toyota RAV4

Dodaj nowe ogoszenie