14.04.2014

Konkurs na suwalski mural

Urząd Miasta Suwałki ogłosił konkurs na mural. Autorzy najciekawszych projektów mogą liczyć na nagrody finansowe.

Do zamalowania jest ściana budynku przy ul. Noniewicza 81, o wymiarach 22 metry na 6,5 metra. Projekt muralu powinien spełniać kilka warunków. - Powinien zawierać elementy związane z tradycją i historią Suwałk oraz nawiązywać do  życia współczesnych suwalczan. Obowiązkowo powinno również pojawić się w nim logo „Pogodnych Suwałk”. Ważnym kryterium oceny projektu będzie umiejętność zharmonizowania malowidła z otoczeniem – informuje Agnieszka Szyszko, naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji suwalskiego ratusza.

W konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie lub zespoły autorskie, które będą związane umową w celu realizacji wspólnego przedsięwzięcia. W odniesieniu do prac zespołowych warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wskazanie reprezentanta zespołu, upoważnionego do występowania w imieniu jego członków.

Zgłoszenie projektu jest bezpłatne. Uczestnicy mogą zgłosić do konkursu więcej niż jeden projekt, pamiętając, aby każdy projekt był dostarczony w oddzielnej kopercie. Projekty powinny być przedłożone na papierze lub folii na 2 planszach w formacie A3 oraz w formie elektronicznej na nośniku CD lub pamięci zewnętrznej USB w plikach w jednym z następujących formatów graficznych: TIFF/JPEG/GIF/PNG/PDF o minimalnym rozmiarze 2000 x 3000 pikseli. Projekt powinien się składać z dwóch części: wizualizacji muralu w skali ok. 1:75 oraz zwymiarowanego schematu kompozycyjnego malowidła. Do projektu należy załączyć Kartę zgłoszenia oraz kosztorys realizacji muralu. Na kopercie należy umieścić nagłówek Konkurs „Suwałki XXI wieku”.

Prace konkursowe wraz z dokładnie i czytelnie wypełnioną Kartą zgłoszenia i kosztorysem realizacji należy dostarczyć listownie, kurierem lub osobiście w nieprzekraczalnym terminie do 8 maja 2014 r. na adres: Wydział Kultury i Ochrony Zabytków, Urząd Miejski Suwałki, ul. A. Mickiewicza 1, 16–400 Suwałki (za datę dostarczenia przyjmuje się datę stempla pocztowego).

- W pierwszym etapie komisja konkursowa wybierze trzy projekty, z których najlepszy zostanie wyłoniony w głosowaniu internetowym w dniach 16 maja – 6 czerwca, przeprowadzonym na stronie www.um.suwalki.pl . Za zwycięzcę konkursu uznany zostanie autor projektu, który w głosowaniu internautów otrzyma największą liczbę głosów – informuje Szyszko.

Na autorów najlepszych propozycji czekają trzy nagrody pieniężne w wysokości 3000, 2000 i 1000 złotych.

Odsłonięcie muralu zaplanowano na 9 sierpnia podczas Dni Suwałk – Jarmarku Kamedulskiego.

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 87 5635612, e-mail: aandrulewicz@um.suwalki.pl

Tutaj można pobrać Zarządzenie Prezydenta Miasta Suwałk w tej sprawie wraz z kartą zgłoszenia

http://um.suwalki.pl/wp-content/uploads/2014/04/Zarządzenie-1174-2014-konkurs-Mural.pdf

udostępnij na fabebook
15.04.2014, 09:31:27

egon

Proponuję wycofać się z pomysłu, wstawić tablicę o wymiarach 22 metry na 6,5 metra i pobierać opłaty za wykorzystywanie powierzchni reklamowej, np. od SOKu za Blues Festival i organizowane w ciągu roku koncerty, od PGK za reklamę złomowiska i paliw, a PWiK będzie mógł zamie[...] informacje o kwasowości i twardości wody. Zgromadzone środki proponuję przekazać tytułem realizacji planów zdarcia kostki z ul. Kościuszki i przerzuceniem jej na ul. Chłodną - ale dopiero wtedy, kiedy - trwające aktualnie prace - dobiegną końca. Najlepiej w lipcu. Oczywiście idą wybory więc i twarz można umieścić na tablicy:)

Skomentuj:
nick*
komentarz*
 
 
Sponsor pogody
Pogoda
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowych wiadomościach w serwisie podaj nam swój e-mail.

Kursy walut
02.28.2024 Kupno Sprzedaż
EUR 0.00% 4.4889 4.5795
USD 0.00% 4.1175 4.2007
GBP 0.00% 5.1508 5.2548
CHF 0.00% 4.5999 4.6929
27.02.2024

mieszkanie

27.02.2024

SZUKAM PRACY

Dodaj nowe ogoszenie