26.09.2019

Od piątku zacznie działać Punktu Obsługi Klienta PGNiG w Suwałkach

W najbliższy piątek, 27 września br., PGNiG Obrót Detaliczny uruchomi pierwszy dyżur dla mieszkańców Suwałk w ramach uruchomionego Punktu Obsługi Klienta, który działać będzie w Parku Naukowo –Technologicznym w Suwałkach.

Będzie tam można załatwić wszystkie formalności: umowy na dostawy gazu, reklamacje czy rozszerzyć zakres usług, jakie oferuje PGNiG Obrót Detaliczny.

To bardzo dobra i oczekiwana wiadomość dla mieszkańców Suwałk i okolicy. Koniec z jeżdżeniem do odległego o 60 km Ełku, by załatwić sprawy związane z podpisaniem umowy gazowej. Punkt Obsługi Klienta to efekt porozumieniu, które 9 września br. podpisali Czesław Renkiewicz, prezydent miasta i Marcin Szczudło, wiceprezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

- Na początku planujemy, że będą to dwa dyżury w miesiącu. Jeśli wzrośnie zainteresowanie, będziemy reagowali elastycznie i dostosujemy pracę POK do potrzeb Klientów – powiedział wiceprezes Marcin Szczudło.

Do powstałej przed paroma laty sieci gazowej w Suwałkach podłączonych jest około 400 domostw. Zainteresowanie paliwem gazowym jednak cały czas rośnie, szczególnie w zabudowie rozproszonej, gdzie nie dotarła sieć grzewcza Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. Dodatkowo miasto zdecydowało się na początku bieżącego roku na zakup co najmniej 15 autobusów zasilanych gazem CNG.

udostępnij na fabebook
Skomentuj:
nick*
komentarz*
 
 
Sponsor pogody
Pogoda
Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowych wiadomościach w serwisie podaj nam swój e-mail.

Kursy walut
05.19.2024 Kupno Sprzedaż
EUR 0.00% 4.4889 4.5795
USD 0.00% 4.1175 4.2007
GBP 0.00% 5.1508 5.2548
CHF 0.00% 4.5999 4.6929
18.05.2024

zgubiony pies

16.05.2024

Pomoc w nauce

Dodaj nowe ogoszenie